Nbos Kızım doğduğundan beri sürekli kundakla uyuyor, uyku kalitesini çok etkiliyor ama artık kurtulmak istiyor ve tamamen içinden çıkıyor. Ama kundaksızda eller sürekli ağızda kendini uyandırıyor anında. Önerilerinizi bekliyorum 🥲
hayalperest__ Nbos bizde 5 aylığız kundağa devamke kendını açsa bile yatırmadan önce kumdaklamadan uyumuyor
tosbikannesiiiiiii Nbos benim bebeğimde 5 ay 20 günlük uykuya geçişte hep kundaklıyorum sonra bi kere emmeye kalktıktan sonra kundaklamyorum artık. Bazen zor dalıyor 1 saat falan oyalanıyor öyle uykuya geçiyor
HEY03D Nbos ben doğduğundan beri ellerini koymuyordum kundağa ellerine alışsın diye eldiven bile giydirmedim doğru düzgün. Zaten sağa sola dönmeye başlayınca bıraktık 3 aylık gibi