BirPatiSever Bebeğin banyo suyunun sıcaklığını ayarlamak için su termometresi kullanan var mı önerebileceğiniz
-Mathilda- BirPatiSever Bence hiç gerek yok almanıza , dirseğinizle bakın yanmayacak şekildeyse bebeğiniz için iyi sıcaklık
pofuduknuriye BirPatiSever ben aldım ama hıc kullanmadım dirseginle kontrol et kuzum yakmayacak şekilde olacak bir süre zaten anlıyorsun direk elle dalıyorum 😂😂
Demirac19 BirPatiSever evet benim vardı Rossmann dan almıştım güzel dı aslında ama bir zaman sonra elle kontrol ettim
momyy_ BirPatiSever bileğime döküyorum yanmiyosa tamamdır 5 aydır bu şekilde ayarlıyorum hiçbir skntı yaşamadım
BirPatiSever -Mathilda- evet öyle yapıyorum ama baya uzun sürüyor ayarlamak. Bi de ben sıcak seviyorum. Bebeğimi iki kez sıcakta yıkamışım sanırım kızardı çocuk birazcık. Hem yoğurt mayalarken de kullanırım diye düşündüm
BirPatiSever pofuduknuriye ben çok sıcak seviyorum yani bana iyi gibi geliyor eşim çok sıcak bu su diyor bi ayarlayamadık ☹️
pofuduknuriye BirPatiSever sana göre değil bebise göre ayarlıcaksın kuzum onun tenini yakmayacak derecede olacak ılıgın bir tık üssü
LaMamaDellaCicala BirPatiSever ben normal atesolcerin ucune jelatin geciriyorum onla olcuyorum dogru sonuc veriyor para verip almadim eve gelen ebe ilk banyosunda gosterdi
Kplnnn Oturakla fıskiyenin altında yıkıyorum🤣🤣 küvete sığarken bebedor marka kullanıyordum tam gösteriyordu sonra elim alıştı kullanmadım
hellobabyemir Rossmann da balik seklinde 20 liralik bisi var kendi alman markasi. 2 yasinda girdi hala onu kullaniyorum. Tam o dirsek sicakligini yakaliyo
HEY03D BirPatiSever ben kombiden sıcak suyun derecesini ayarladım kendimizde aşırı sıcak suyla yıkanmıyoruz zaten. Ayarlamama gerek kalmıyor 😊