expelliarmus yaptırdım felaket acıyor uyuşturma işe yaramıyor kaş da eyeliner da yaptırdım hiç birini hissetmemiştim dudakta mafoldum. Hafif pembelik kalıyor, dudak kalemiyle çizilmiş gibi içi de hafif boyanmış gibi. Acısına değmez kesinlikle. Bidaha asla yaptırmam.