miniksavasciveannesi Oglumun patoloji sonucu cikti 3 evre tumor deniliyo Bundan sonraki surec nasil olcak hic tam bilmiyorum 🥺 kemotrapi alan bebekler nasil oluyo cok korkuyorum 🥺🥺🥺😭
Gzdebugra20 miniksavasciveannesi ahh yavrum çok çok gecmıs olsunn bebeklerde bilmiyorum ama babannem kemoterapi alıyorudu halsizlik mıde bunaltısı yapıyor genelde kaç yasında Rabbim sifasını versın
Gkcylmaaz Rabbim şifa versin inşallah bu günler geride kalır biran önce 🙏 sağlıklı uzun ömürler sizin olsun ❤️
miniksavasciveannesi Gzdebugra20 yetişkinde az xok biliyorumda bebekte bilmiyorum bende 🥺 tam 10 aylık bebeğim 🥺
Roza28 Allah yardımcınız olsun. Çok ama çok geçmiş olsun. Dilerim ki buraya her şey geçti, biz iyileştik diye bir postta tekrar görüşürüz
rua_da_senhora_das_verdades miniksavasciveannesi Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin inşallah. Bilgim yok benim. Belirtileri neydi acaba?
defmommy miniksavasciveannesi geçmiş olsun inşallah bi an önce atlatır nasıl belli oldu nasıl anladınız acaba
miniksavasciveannesi rua_da_senhora_das_verdades saol canim inslahh… Biz sari renk kusmayla gittik arastirarakta ortaya cikti .s
Gulra miniksavasciveannesi allahım tüm şifa bekleyen bebeklere şifa ve uzun ömür versin. Umarım tez zamanda sağlıklı haberler alırsınız. Doktora daha önce kontrole falan götüemediniz mi?Hamileyken çıkmamışmıydı sonradan mı Cıktı ya da detaylı ultrason falan yaptırmamışmıydınız.
Saafie miniksavasciveannesi Bebeğiniz için güçlü olun lütfen. Rabbim şifa versin inşallah , bebeğiniz dualarımız da 🤲🏻 İnşaallah yakın zamanda güzel haberlerinizi alacaz 🤲🏻
elmaliturtam miniksavasciveannesi rabbim şifa versin tez vakitte inşallah en yakın zamanda sağlığına kavuştuğu haberini vermeyi nasip eder rabbim. Allahım size ve evladınıza kolaylaştırsın bu süreci
miniksavasciveannesi Gulra hic cikmadi hamileyken bide riskli gebelikte hep kontrolle ilerledim .s gecen ay ogrendik hemen ameliyatlar oldu derken patoloji ciktiniste .s kucuk diye radyoterapi veremiyo kemo yada isin dediler yuksek diye kemo diyolar yuksek ihtimal .s