yusufmertmom bulaşık makinesi parlatıcısı var ya o. Dünyanın en mükemmel icadı. Böyle bimden falan aldım ben 10 lira mıydı neydi. Çıkarmadığı leke yok gavurun ya hahshshsh bi yere yağ mı sıçradı hemen döküp çitliyorum sonra makineye atıyorum missss. Çay mı döküldü halıya misss aklınıza ne gelirse hatta bebeğimin zıbınında kaka lekesini bile şak diye çıkardı normalde bebek deterjanlrı çıkarmıyordu😂 ama makineye atmadan önce temizlemek gerekiyor . Bi tek o zaman lekeyi çıkarıyor. Bi deneyin Bana teşekkür edeceksiniz hahahahs benim elim ayağım oldu