japonicamother Beslenme en önemli faktörlerden biri ama genetik diye bir gerçekte var.
Şahsen ek gıdaya başladığımız günden beri her gün istisnasız yoğurt, ceviz, peynir ve herşeyin kuzu incik suyu ile yaptım. Şuanda oğlum tam 2 yaşını doldurdu o kadar renkli bir beslenme düzenimzi var ki sizede şiddetle tavsiye ederim. Yemiyor diye geçiştirmeyin derim mutlaka mutlaka yemediğini ikram edin derim. Ve her yemeğin hep her türlüsü verdim. Ve bağışıklığını çok güzel desteklemiş olursunuz. Ve siz daha yolun başındasınız, hiç bir şey için geç değil 🌼