masalbebegimmm Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük saat 6da içti mamasını normalde 3 saatte bir içerdi ama 4 saat oldu hala içmiyor damağıyla diliyle biberonu ve memeyi itiyor dünde böyleydi dün zor içirmiştim bugün hiç içmiyor içtiğini direk çıkarıyor
birminikbebekannesi masalbebegimmm Bebekler 6 saatte kaç aç durabilir acıkınca yemek zorunda kalıcak zorlamayın hiç istemez bu sefer
Fairytale_1207 masalbebegimmm tam olarak ayni zamanlarda ben de ayni sıkıntıyı cok yasadim hatta bebegimin kilo alimi yavaslamisti. Hatta ben de boyle bir post acmistim yardim istemistim 🥰 O aylarda istahsizlik olabilecegini hem burdaki anneler hem de doktor soylemisti. Gercekten de oyle oldu duzeldi kendi kendine. Sakin kendinizi uzmeyin ve cok israrci olmayin bu sefer de kusma problemi artiyor cunku. Ve evet artik 6 saate kadar ac durabilirler ama bu sure gece uykusunda oldugu zamanlar icin daha dogru olur. Gunduz miktari azaltip sık sık vermeye calisin ben oyle yapmıştım. 2 haftaya yakin boyle surdu sonra kendiliginden duzeldi
masalbebegimmm birminikbebekannesi uykusunda 6 saat uyur 6 saatten sonra veririm ama uyanıkken sorun oluyormu bilmiyorum yani zayıflamaz demi 6 saat geç değildir inşallah
minikurabiyeninannesi birminikbebekannesi Ya madem böyle neden 2,3 saate bir besleyin diyorlar. Hemşire bana 3 saati geciktirme eğer gecikirse şekeri düşer hastanelik olur kalıcı hasar olur vs saydı da saydı geçen gün biraz geç kaldım 4 saat oldu ödüm koptu yani nasıl beslediğimi bilmiyorum bebeği
birminikbebekannesi masalbebegimmm hayır 6 saate kadar aç durabilirler bende sizin gibi yemiyor diye telaşlanırdım sonra doktorum söyledi 6 saat yemede sorun olmaz sonra acıktığı için mecbur yicek dedi
birminikbebekannesi masalbebegimmm Ben korkuyordum eyvah aç kaldı ya bişey olursa hele gece uyuyakalırsam ilk zamanlar ağladığım bile olmuştu 🤣
birminikbebekannesi minikurabiyeninannesi bende aynıydım gece uykuda besliyordum doktor kızdı bebeğin uyuyup da büyümeye ihtiyacı da var acıkan bebek uyanır 6 saate kadar da aç kalabilir dedi
minikurabiyeninannesi birminikbebekannesi Ben uyuyan çocuğu uyandırıyorum valla hatta uykusu açılsın diye altını değişip burnunu falan temizliyorum diğer türlü uyuyor emmiyor
masalbebegimmm minikurabiyeninannesi 3 ayda başlar fazla içer hem saat arasında o yüzden uzar büyüdükçe saat arası midesi büyüyoru içmeside çoğalıyor o yüzden mesela benim bebeğim il iki ay 2 saatte bir 60cc içti mamayı 3. Aydayız şimdi 90cc içiyor 3 saatte bir veriyorum gece uykusunda 5-6 saat uyuyor uyanınca veriyorum 90 bazen 120 içiyor
minikurabiyeninannesi masalbebegimmm Yaa çok teşekkür ederim bizde 3e doğru gidiyoruz ve dediğimiz gibi bebeğimin içmesi uzadı gibi 60 cc alıyordu şimdi 70 de alıyor