Benim kızımda hemanjiyom var. Doktor daha iyi bilir ama hemanjiyom gibi duruyo. Bu şekilde deri üzerinde olup kırmızı olanların riskli bi durumu yok, müdahale edilmiyor 2 yaşına kadar kendiliğinden geçiyomuş. Bi ihtimal 7 yaşına kadar kaybolmazsa isteğe bağlı lazerle silinebiliyormuş. Benim kızımın hem böyle kırmızı hem de deri altında vardı, deri altında olunca şişiyor o yüzden 6 aydır ilaç tedavisi uyguluyoruz.