Aras210922 benim de bebeğim 2 aylık ve malesef biraz huysuz 🤭 sabah uyanınca çok tatlı oluyor ama. Gün içinde zeka kartlarını takip ediyoruz, çıngırak tutmaya başladı onunla oynuyoruz, aktivite halısında biraz oyuncakları ve dönence izliyoruz. Anlamasa da huysuz değilse ben ona kitap okuyorum. Dans ediyoruz evde geziyoruz vs böyle geçiyor. Uykusu az ve düzensiz bir bebek bizimki. Uyutmaya çalışıyorum Şuan mesela ama aala uyumuyor 🥺