Dorukkusss Merhabalar bebegım 59günlük erkek bebek. Geceleri sürekli ayaklarını kollarını pat pat vurup kımıldanıyo uzun süre göZleri kapalı yapıyor bunu sonunda kendını uyandırıyor. Kakasını yapmak için baya bir ugrasıyor. Rahat yapması ıcın ne önerirsiniz ve sizin bebeklerinizde böyle kolunu bacagını yataga vuruyor mu
Zeynep81 Dorukkusss bence gazdan yapıyor canım her emzirme ardından gazını mutlaka çıkart birikmesin sadece anne sütü emen bebekler 4-5 gün kaka yapmıyor bizimkide öyle kaka yapacağı zaman sanırsın sanki kabız patlayacak ıkınırken bizde öyleyiz merak etme
Zeynep81 Zeynep81 ben gaz çayı içiyorum ayaklarımı hiç üsütmüyorum ve yediklerime çok dikkat ediyorum yeterki bebeğim gazı azalsın diye
Dorukkusss ulkununannesi kullanıyorum onu ama gaz olsa aglamaz mı mızırdanıyo bıraz ama öyle aglaması yok
ulkununannesi Dorukkusss benim kizim da dogdu dogali ıkınıyodu meraktan endiseden olduk ama hangi doktora sorduysak normal dedi gecici bi durum dert etmeyin. yutuba falan bakın ıkınan bebek diye o sekilse ıkınması karsilastirin