sule43 Kızlar 27 günlük bebeğim nebilizatör aldık ama sadece serum fizyolojik mi vereyim onla yoksa ventolin falan mı vereyim 27 günlük olduğu için ne kullanıyorsunuz nasıl yapayım
Damlatugce sule43 ventolin kesinlikle.kullanamazsinzi daha 27 günlük doktor yazmadan kesinlikle kullanmayın yararı olduğunu düşünüp zarar verebilirsiniz .
sule43 Demirac19 rsv pozitif çıkmıştı gittik doktora küçük diye yatırdılar hastanede 5 gün yattı daha dün çıktık ama hala öksürüğü var arada antibiyotik vermişlerdi hastanede 3 defa ama evde hava vermeye devam edeyim diyorum
tektanem sule43 sadece serum suyundan verin onun bir zarar yok burunda temizliyoruz sonuçta yararı olur onunda merak etmeyin
Demirac19 sule43 aynı biz 😕bizde hala yatıyoruz benim bebeğim de rsv çıktı. Bol bol emzir canım öksürmesi iyi aslında eğer çok şiddetli değilse olmazsa tekrar doktora götür çok küçükmüş yavrum Rabbim şifa versin🤲
DorukDefne0 Geçmiş olsun bence kendi kafanıza göre bisey vermeyin yarın sabah doktora götürün tekrardan
Kerem021 Benim bebeğimde 23 günlüktü kendi çocuk doktoru bize ysrım ventollin verin demişti bidr iğne vermişti 4 tane çok şükür iğne çok iyi geldi