Karpuzlufistiksarma Kızlar merhaba biz hiç aşı olamdık 1 yaşından sonrası için nimerixs yaptıralım dedik ama buradan okudum kadarı ile 2 yaşından sonra yapılır diyor siz kaçıncı ayda yaptırdınız
baykuskiz_ Karpuzlufistiksarma menenjit asisi istenilen zamanda yapilir. Ne zaman baslanirsa ona gore doz sayisi var. Nimenrix yasindan sonra tek doz Bexsero 2 yasa kadar 3 doz 2 yasindan sonra 2 doz
Fasulye12 Karpuzlufistiksarma 3-5-7.ay da nimetix, yapıldı . 2 ve 2.5 yaşında da bexsero yapalım dedi doktor