Zeynepefnan Bebeğim yaklaşık 2-3 haftadır kabız ve idrar yolu enfeksiyonundan şüphelenip bugün dr gittik ve maalesef şüphemiz doğru çıktı. Dr antibiyotik verdi. Antibiyotik son çare mi başka türlü geçme ihtimali var mıdır sormak istedim
mervesenyigitt Zeynepefnan belirtileri neler bende şüpheleniyorum gidicem en yakın zamanda hastahaneye
-_-hUysUzvetatlikadin Zeynepefnan çok geçmiş olsun ben üç doktorda sordum enfeksiyon olunca tek çare antibiyotik
canoskii Zeynepefnan benim bebegim 40in içinde oldu sürekli ağlıyordu ama sürekli huzursuz huysuzdu ateş vs yoktu hiç aklıma gelmedi hasta olacağı meğerse idrar yolu enfeksiyonu oluş antibiyotik kullandık ama geçmedi ardından 3 tane iğne verdi oyle geçti 😥 cok zordu ya hem küçücük bebek hem iğne hem antibiyotik ama geçti iğneden sonra geçmiş olsun size de 🌸🙏
Zeynepefnan mervesenyigitt benim fark ettiğim tek sorun kabız olmasıydı. Kabız yapan hiçbir şeyi vermediğim halde geçmiyordu
Zeynepefnan canoskii çok teşekkür ederim 3-4 gündür huzursuz bizimki de umarım iğneye gerek kalmadan atlatır.
ByzIpk27 Zeynepefnan önce şurup antibiyotik onla geçmediği için iğne oldu benim bebeğim şimdi tekrarladı şurup kullandık yine bugün tahlil verdik inşallah temiz çıkar. Geçmiş olsun size de geçer hemen inşallah