Zeynepefnan Merhaba tecrübeli anneler bebeğim 10 aylık ve Demir+b12 eksikliği var. İğne yapıldı bugün, bezini değiştirince hafif pembe renkteydi ve uykusuz olmasına rağmen gözünü kapatamıyor resmen bunla alakası var mıdır
Pamukkprensess Zeynepefnan b12 ignesi pembe renkte onunla ilgisi olabilir belki bize yazmislardi ama ictik biz ignesini yaptirmadik ordan biliyorum
Msrc Zeynepefnan benim bebeğimede eksık dedıler fakat iğne yapmadılar demir b12 ve vitamin eksik dendi . Neden iğne önerdiler acaba . Onu merak ettım.
_ipekk18 Zeynepefnan bizimde B12 mız düşüktü doktorumuz iğne demiş eşim istememiş fıs fıs kullandık 🌸
SevimnurBasaran Zeynepefnan canım bizde b12 iğnesi kullandık igne olduğu zamanlarda bezi pembe oluyordu bende sordum hemşireye ilacin renginden dolayı korkma dedi
Pamukkprensess Zeynepefnan onay formunu yetiskinler bile imzaliyor igne olacaginda rahat olun. Sanmiyorum zararinin olacagini oglum bir kutu icti dusuktu onunki de baya toparladi b12 onemli