3 farkli marka denedim hepsi aynı. Bez bacaklarinda iz yapıyor ve bacak aralari pisik oluyor. Kullandığım Bez de küçük değil aksine alt tarafı baya büyük geliyor . Acaba diyorum bebeğimin teni mi hassas çünkü her giydirdigim çorap da bacağında iz yapıyor