Happymomnes Kızlar merhaba, 37 günlük bebeğim var ilk günler sütümü sağmıştım ve ağız sütü dedikleri sütten var sapsarı onu bebeğime içirmek istiyorum. tommee tippe biberon var versem memeyi bırakırmı sizce siz biberonla süt vermeyi denediniz mi?
Zynp3444 Happymomnes bir verişte bırakmaz canım şimdi verebilirsin sorun olmaz ama çok sık biberon verirsen biberona alışıyor
miraculous_22 Happymomnes bebeğim 2 buçuk aylık canım dışarı cıktığımız zamanlarda rahat emziremediğim için sağdığım sütümü biberon ile veriyorum tabi her çıltığımızda 1 kere anca veriyorum o yetıyor bebeğime henüz meme reddi oluşmadı bizde hala aynı şekilde devam ediyor emme isteği biberonumda nuk nature sense
AselinAnnesiiiiiiiii Happymomnes Bence verme hep memeni benim bebeğim doğumdan sonra küvezde kaldı 1 gün biberonla mama verdikleri için ona alıştı hem beni emiyo hemde mama istiyo çok gelsin istiyo sürekli memeden de sütü ve zor oluyo simdi daha sık istemeye başladı mememi bırakcak diye korkuyom