1234567afitap Kızım dün bagdemcik ve geniz eti amaliyati oldu boğazından hırıltı geliyor normal mi süreç benim için çok zor amaliyat olan anneler neler yaşadıniz ?
1234567afitap Kahannesi Geceleri çok horluyordu nefesi kesiliyordu sürekli boğaz enfeksiyonu oluyordu ağzından baktığımız da bembeyaz iltihabı görürdük yemek yemiyordu kilo alamıyordu boyu uzamiyordu
iki-melek Benim oğlum geniz eti ameliyatı oldu geçen yıl öyle bi sorunla karşılaşmadım isterseniz bi doktoruna sorun çok geçmiş olsun bu arada Allah acil şifalar versin
Eylemmm iki-melek çok geçmiş olsun belirtiler nasıl başladı nasi anlaşıldı bilgi verirseniz çok sevinirim
Kubrasimay Benim kızımın geçen hafta bademciği küçültüldü ve geniz eti alındı. Ameliyattan sonra ilk 4 gün yoğun horlama, ağız açıklığı vardı. Sonra yavaş yavaş geçmeye başladı. Bugün 10. günümüz falan. Şuan horlamıyor
iki-melek @“Eylemmm” geceleri çok horluyor nefesi kesilecek gibi oluyordu uykusunu iyi alamadığı için çok hırçınlaşıyordu ameliyattan sonra baya bi düzeldi ama şimdi de bademcikleri sıkıntılı bi de alerjik bi çocuk bu gidişle bademciklerini de aldırmamız gerekecek