Poyrazin_annesii zamanla annesi … şu an hafızasında biriktiriyor. Hiç ummadığınız anda dökülecek 😇🤲
Kızım 8+19 günlük. Bay bay, gel gel, çak, alkış, öpücük yapıyor.(gel gel ve alkışı daha önce yapıyordu bir ara söndü. Şimdi geri geldi) dede , baba , anne( nadir) , mama , meme, emme diyor. İşaret parmağını az da olsa kullanıyor. Beni taklit ediyor. Bardakların içine top koyup sallıyorum. Bunu öğrenmişti ama kaç gündür yapmıyor. Her çocuk kendine özeldir. Belki başka gelişimi öndedir. Dedikleriniz geridir. Kızım Ek gıdayı reddediyor. Dada 2 gündür kuş kadar yemeğe başladı.