Edos33 yani tesettürlü değilim pek bilemiyorum ama bu zamana kadar nerden yapıyosanız oradan yapın😊. Asla eminönü’nden yapmayın. Hem insanların yüzüne bakmıyolar, hem aşırı pahalı. Eğer benim gibi çabuk sinirlenen biriyseniz tartışırsınız:) annemle ablama alışveriş yapmak içim gittik yazın onlar da tesettürlü, gerçekten biri elimde kalacaktı sanki ben paramla almıyomuşum gibi davranıyolar.