Deletedmom_62 Parsbabyy umarım diş degildir ki bence degil. Bebeğim 3 aylık aynısı bizde de var ve aşırı salyasi var
Nuraymehmet Deletedmom_62 3 bucuk aylik benim.oglum salya ck.fazla.artikmparkeye damlama.sesine.alistim diyeblrim
Perikizim35 Parsbabyy evet bizimde bundan bi tik belirgin 4 aylık şuan doktor disler yerleşmiş dedi ama ne zaman patlar bilmiyoruz gözümüz aydın nurtopu gibi uykusuz geceler bol ağlamalı günler yakindir😁
Parsbabyy Perikizim35 bizim basladi bile 5 saat kesintisiz uyuyan cocugum yarım saatte bir uyanıp ağliyor sabahlar olmasın🙄
Parsbabyy Nuraymehmet 5 ay 10 günlüğüz bizimde öyle parkelere damlardi hep salyaları ama bir haftadir azaldı nedense çok kucakta tutarsam cok oluyor salyası
Zhrmstf Biz 5 ay 12 günlüğüz henüz diş yok ama üst taraf birkaç tane bu şekilde ben yerleri belli oluyor sanıyordum bir anda mı geliyormuş bu aşamadan sonra🫣