Kesinlikle öneriyorum. Çok büyük bir rahatlık ben daha 40 çıkmadan vermeye başladım. Şu an uykuya nerdeyse onunla dalıyor. Ya da huysuzlanınca veriyorum sakınleşiyor. Kızım su an 3,5 aylık. 3 farklı marka denedim hepsni tuttu . Ama en guzelı dr. Browns anne gogsune en yakın olan ve bebeklerın reddedemeyecegı emzık olarak üretmişler. Çok memnunum