Denezmeh Arkadaslar dogul yapali 5 ay oldu port partum troitim cikti yani lohusalik troiti doktor max 8 ayda kaybolacagini soyluyor. Troitim once cok calisti suan yavas calismaya gecti fakat yavaslayinca sutum azaldi bu durumu yasayan var mi
tektanem Denezmeh ben emzirmiyorum ama bendede tiroit hızlı çıktı bizde yeni skiz aylık oldu yavaş yavaş düzeliyo gbi
Denezmeh Fatmaaliyar belki de troitten degildir o zaman sutumun azalmasinin sebebini ariyorum da troite baslamistim ama belki de degil tsh kac sizin suan ilac kullaniyor musunuz
Fatmaaliyar Ben 7 yıldır kullanıyorum 200 mg ilaç içiyorum ya çok yükseliyor ya çok düşüyor en son 200 olmuştu