kenankaan Pamukkprensess 1 ocaktan önce açın, yeni yolda devlet herşeye zam yaptığı gibi harçlara da zam yapıyor. Miktar şu an ne kadar bilmiyorum ancak güzel zam yapacaklar 😵💫
Pamukkprensess Yarim_Kilo_Kiyma evet baroya gidicemde davayi acmiyor bir turlu ben acicam ona gore para bulup gidicem adliyeye zaten uzakta🥺
NaimeYilmaz 600 gibi bir rakamdı en son. Siz davacı olursanız bir kısmını geri de veriyorlar kesinleşince, sanırım uzamasına bağlı sürecin.
Yarim_Kilo_Kiyma Pamukkprensess Önce randevu almanız gerekiyor baro içinse, sonra size söylerler gerekli olanları
Pamukkprensess kenankaan 1 ocaga kadar duramam istesemde ☺️ haklisiniz her sey o kadar zamlaniyor ki insan korkuyor artik calismayincada tedirgin oluyor yani giderim yuksek mebla cikarda veremem diye 🤦