burcinyamanerke canım emzirme öncesi ver. Birde maalesef bağışıklık kazanana kadar. 4 kutu bitirdik, son 2 etkisizdi. Kullandığımız ne damla ne probiyotik kaldı. Sadece NBL probiyotik kullanmadık onu Alicam birde Allah nasip ederse. Şuan nurse hayvers colex şurup ahftada bir şurup bitiyor, laxsofiber şase günlük alıyor ona rağmen gazı var ve kakasını yapamıyor yine. Şimdi humana iyi geceler 30 CC içiyor belki o yaptırır diye bakalım … 4 aylık bizimki de