gkbyza Yarenmelisaa wee baby o da mecbur kaldığım ve hee yer kapalı olduğu için ama işimi baya görüyor
Denezmeh Yarenmelisaa bende lansinohun hem elektroklisi hem manueli var. manueli tatile giderken aldim gayet memnun kaldim
Yarenmelisaa gkbyza ben de bugün eee baby aldım çok sağamıyorum acaba ilk defa kullandığımdan mi sütum de var siz ne kadar sürede ne kadar sagabiliyosunuz acaba
Deletedmom_62 Yarenmelisaa sütün azsa Manuel tavsiye etmem. Çok uzun sürüyor ve eli çok yoruyo ama sütun çoksa manuelle de kısa zamanda sagabilirsin ben lansinoh almıştım 3 kez kullanabildim sütüm azdı uğraşilacak gibi değildi. 1 ölçeği 1 saatte sağmisti
gkbyza Yarenmelisaa ilk zamanlar benim de öyleydi 3 haftadır kullanıyorum zaten, suan yarım saatte 30/40 cc çıkarıyor