Umaygamzd aşı sonrası birşey olmadi aşi olurken çok ağladi hemen emzirdim emzirme odasina geçip bi de ertesi gün bacağindan tutarken bianda ağladi çokça heralde bacagindaki aşi yeri ağridi dedim. Ateş olmamasi için ince giydirdim hep üstü açik yatirdim ogün işte gitmeden banyo yaptormiştm sabah 3 gün yaptirmadik calpol 1çay kaşigi verdim aşıya gitmeden ama yutmadi tükürdü ateş 37,5i gecmedi şükür bizimki böyle geçti.