Aysen şahsen iki bebe büyüttüm ikisindede kendi bildiğim şekiL büyütüyorum we ben para aLmadan hiçbir mamanın araştırıLdığını we fenomenLer dışında normaL watandaşLarLa iLgiLenen bir firma hiç görmedim 😒 neden biz mesaj atınca size dönüş yapacağız diye otomatik cewap gönderip sonra hiç ses seda çıkarmıyoLarda beyfendi herkese nasıL uLaşabiLiyo bende onu merak ediyorum fenomenLik böyLe bişi eziğiz kızım biz bizi kimse kaaaLe aLmıyo 🙈