Olurolur benim görüntüde moralimi bozuyor ya aynada falan görünce bir tuhaf oluyorum.Evet keloid olmuş benimki sanırım o zaman iyileşmeyince araştırmıştım ismi öyleydi.Ama tamamen düzelmiyormuş öyle biliyorum😞Ben doğumdan eve geldim hiç yatmadım kendimi zorladım ondanmı oldu acaba diyorum cahillik işte 😔