Merhaba iyi akşamlar bebegim 2 aylıkken mama verdigimde 2 farklı markadada çok fazla kusmustu ögrürerek ve 6. Ayına giricek yogurt verdim biraz gecen hafta ayni sekilde öksuruk ve kusma oldu halsiLik acilde tahlil falan yapildi birsey cikmadi ben daha oncede boyle oldu diyince laktoz hassasiyeti olabilir belki dediler sadece boyle bi durum yasayan varmı acaba