minnaktavsanim Kaç derecede giydiriyosunuz şuan oda 22 derece gece 21 olur 1 togla içine kıyafetlemi giydirsem yoksa onu zıbınlamı giydirsem terlermi o lcw kartında 16 20 derecede zıbınla yazıyo bilemedim o yüzden
umutunannesiiii minnaktavsanim etiketinde yazıyor olması lazım ama kaç derecede nasıl giyilecek olduğu bende yeni aldım 1.6 tog 23 24 derece oluyor şuan ev kısa kol zıbınla giydirecegim
Ekvatoral minnaktavsanim ben direkt zıbınla giydiriyorum. Ev hemen hemen 23 derece oluyor. Ama artık mecbur kalmadıkça giydiriyorum. Giydirince ekşi ekşi kokuyor yavrum. Yerel bir bebek mağazasından çift katlı tulum aldım üstüne ince bir yorgan örtüyorum.
minnaktavsanim umutunannesiiii etiketinde 16 20 derece arası zıbınla yazıyo işte bende bu derecelerde terlermi diye düşündüm
umutunannesiiii minnaktavsanim benimde ilk deneyimim olcak deneyerek öğrenicez sanırım her bebekte farklı kimi terliyor çok
minnaktavsanim umutunannesiiii 22 derecede giydirdigim gibi felaket terlerdi ben bile onu görünce fenalık geçirdim kullanmıyorum onu 1 tog içine kıyafetle yatırıyorum siz naptınız
umutunannesiiii minnaktavsanim ilkkez dün gece giydirdim onda da çişi çıktı çıkarmak zorunda kaldım terlememisti ama içinde kolsuz zıbın vardı üşür mü diye düşünüyordum ama üşümez o zaman büyük ihtimalle