Cansumerve annem rahim aldirdi biliyosunuz sezeryanla ayni yerden kesiliyo, 2 yil oldu hala bastirinca aciyo diyo, doktoru normal demis, yagli bi karin ve ic yaralarin iylesmesi yillar surebilir demis, bende sezeryan oldum 5 ay oldu ayni sekilde karnimi tezgaha dayasam dikisten cok cok ust kisimlar karin boslugum bile hala aciyo