Cansumerve doktoruma sordum ben ,hatta bazen sırt üstü uzanıp esnedigim zaman karnım agrıyor diye ,kendisi bana ameliyat oldun çok normal deyince bende hak vermedim değil yani biraz da bünye meselesi ama bence bu normal bişey ayaklarına hep çorap giy üşütme canım