Merhaba canım anneler yarın sabah bebeğim sünnet olacak 6 aylık olmasına bir hafta kaldı 3-6 ay arası ideal demişti doktorumuz ama inanılmaz stresliyim zamanı uzattım hep ama büyüdükçe daha zorlaşıyor diyorlar herkesi fark etmeye başlaması, daha da bağlanmamız, etinin kalınlaşması, olayı fark etmesi vs. Ama gelde içime anlat bir aşısında bile ağlamasına dayanamıyorum bu kadar hassas yapım olduğu için kendime kızıyorum😞 sünnet yaptıran anneler psikolojik olarak desteğinizi rica ediyorum süreci nasıl atlattınız eminim her anne için zordur nasıl baş ettiniz düşünceleriniz duygularınızla akıl verin lütfen😢🙏🏻 (Allah başka şeylerle hastalıklarla sınamasın bunun da farkındayım kendine gel diyorum hep)