BartuveArtun İyi akşamlar 2,5 yaşında oğlum gündüz evde sıkılıyor bu aralar havalar da soğudu dışarı her zaman çıkamıyoruz oyunda pek oynamak istemiyor artık pek siz neler yapıyorsunuz
Wolverine BartuveArtun birlikte oynuyoruz 3 yaşına girecek oğlum Mart’ta. Sabahtan yatana kadar oynuyoruz 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ her gün de en az bir saat yürüyüşe çıkıyoruz