Sağlık ocağı doktoru bir ilaç verdi süte geçmiyor dedi emziriyordum içtim grip olunca ve çocuğun asla emmedi bir daha şuan 1 ay olucak emmiyor mamaya geçtim ve inanın okadar ağladım ki bunun için bugün memeye yöneldi ilk defa ben yine hastayım ve doktor dedi ki her ilaç anne sütüne geçer içiyorsan o sütü sağ ve 12 saat sonra emzir bunu yapıcam bende sizinde bilginiz olsun ilacı kestim dün şuan sağdığım süt resmen bulanık su gibi ilaçlar işte