Benisahtesevme2 Kızlar oversıze bır mont begendım genıs olur dıye s verdım ama acaba kalıpları nasıl kullananlar var mj bu modelde
Divayorgun Benisahtesevme2 ben 57 kiloyum zaradan m aldım baya oversize kötü durdu. Bence xs s ideal olur
pembehanm Ben maviden aldım m almıstım ama oversıze genıs oluyo sanırım sonra s ıle degıstırdım baya boldu çunku
pembehanm Benisahtesevme2 bende ıste m aldım cuval gıbı durmustu valla xs olsa bıle olur yanı oversızelerde s almakla ıyı yapmıssınız
Nedenneden Benisahtesevme2 Ben L giyiyorum zaradaki çoğu montta s oldu kalıpları baya geniş OverSize olanlarda xs bile olabilirmiş iyi yapmışsınz
Mabell Benisahtesevme2 Aldığınız montun modeline de bağlı çünkü bazi oversize modelleri üstünüze gore aldığınız da parçanın havası bozuluyor,gerçekten oversize olmalı ki model kendini göstersin bilmem anlatabildim mi umarım karışık ifade etmemisimdir
Mabell Benisahtesevme2 Zara nin online inda bunu yaşamayan yoktur heralde🤣olsun sağlık olsun vardır bi hayir üzülmeyin