Herkese iyi akşamlar. Kızlar benim 2,5 aylık bi prematüre bebeğim var yeni taburcu olduk 2 hafta oluyor henüz birbirimize alışma sürecindeyiz zaten zor ilerleyen bu sürecime bir de bebeğimin kabızı eklendi 🤦🏼♀️ Bebeğim 4 gündür kabız baya bir sancı çekiyor kıpkırmızı oluyor ıkınıyor morarıyor bazen ağlamaktan nefes almayı unutuyor o derece kötü 😔 doktorumuz fitil verdi yarım bir şekilde ver dedi verdim o an rahatladı ama sonra tekrar devam etti. Kabız olduğu için mi bilmiyorum beslenmeyi de çok reddediyor emzirirken de sütümü sağıp verdiğimde de eski iştahı yok 🥲 tavsiyelerinizi alabilir miyim şunu yap kesin rahatlar vs dediğiniz 🙏🏻
•zeytinyağı ile karnına ayaklarına ve poposuna masaj yapmak.
•zeytinyağına pamuk banıp poposunda bekletmek
•doktorumun önerisiyle 1,2 damla zeytinyağı içirmek
• gaz cıkarması için masaj yapmak
• banyo yaptırmak
•fitil
•ayağına , sırtına , karnına kiraz çekirdeği yastığı ısıtıp koymak
Bunları yaptım bunlar dışında tavsiyeleriniz varsa alabilirim 🙏🏻