Asaff2 herkes aynı olmaz tabi ama size tek tavsiyem kendinizi pozitif tutun ve bu habere üzülsenizde bilinçaltınıza sevinmiş gibi mesajlar gönderin ve kimseye istemiyodukta plansız oldu gibi konuşmayın. Bende aynı oğlum 1,5 yaşındayken plansız bi gebelik öğrendim ve iki gün ağladım sonra her konuştuğum kişiye hiç istemiyodum nasıl bakcam napıcam keşke iyi korunsaydık tarzı konuşuyodum doğum oldu kızım 7 aylık ve ben 7 aydır lohusa depresyonundayım pskoloğa gidiyorum. Doktor bana istenmeyen bebek pskolojisi olmuş olabilir bilinçaltına böyle işlemişsin dedi şuanki aklım olsa hamile olduğumu öğrendiğimde sevinçten havalara uçardım öyle olmasada bilinçaltıma o mesajı yollardım