Nzk 8 yaşında oğlum var doğduğundan beri hep katılarak ağlar simdi bile oluyor ilk zamanlar cok korkuyordum mosmor oluyordu ağlicak diye ödüm kopardı her hastaneye gitmeye elim ayagim titrerdi doktor nediyecek acaba bi problemmi var diye ama cok sükur bi sıkıntı cıkmadi 8 sene oldu hala soylerim benim oglum aglamayi bilmiyor diye 😀 katıldiginda yüzüne üflerdi