happymome23 anladım canım. Yani sütün yetmiyorsa mamayla karıştırılan kaşık mamaları var. Bize doktor mamayla bebek irmiğini veya tahılları ekleyip verebilirsin demişti. Çünkü mamadan aldığı besini sizin belirttiğiniz yulaftan vs alma ihtimali yok. Ama şu an küçük kabız olma ihtimali de var. Ya da mamayı kaşıkla içirmeyi deneyebilirsiniz.