MAK_080922_ 1 yaş sonrası beslenmesi iyiyse ben kesmek istiyorum ama yok benim kız aşırı girtlaksiz 17 aylık oldu yok yemiyor adam akıllı mecbur günde 1-2 veriyoruz hicbirsey yemiyor doğru dürüst çünkü. Çocuğun yemesine bağlı bence gayet herşeyi yiyorsa mama vermenin hiçbir manası yok zaten