Yani konuda çok tecrübeli değilim ama doktorumuzun söylediğine göre 22-24 derece arası ideal sıcaklıkmış. Benim bebeğim de 2.5 aylık doğdugundan beri o derecelerde oda sıcaklığı. çok kalında giydirmiyoruz zıbın+pijama üşüdüğünü sanmıyorum. Ensesinden karnından burnundan kontrol edebilirsin. Eller be ayakların soguk olması üşüme belirtisi değil demişti doktorumuz.