Merhaba arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık doktor ek gıdaya gecebiliriz dedi.. doğumdan itibaren sütüm çok az geliyordu ve 2 ay sonra tamamen kesildi yani dogumdab itibaren bebeğim mama ile besleniyor. Kısacası doktor tam olarak bilgi vermedi sadece yazıcıdan ek gıda hakkında yazan bilgiler ve ne verilecek onlar yazıyor. Ama anlamadım günde kaç öğün sabah mı öğlen mi akşammı verecem ve ilk başta yoğurt sonra sebze olarak devam edecek dedi.. yani 3 gün boyunca yoğurt deniyoruz sonra sebzeye geçince aynı sebzeyi yine 3 gün deniyoruz değil mi lütfen yardım edin