Kızlar bebeğım 6 gunluk ılk 3 gun sütüm gelmedi ve biberonla yedirdik sütüm geldi 2 gundur memeye tutturmaya calıstık basta tutmadı ama smdı tuttu cok sukur ama doydgnu nasıl anlıcam bılmıuorm ac gıbı doymuyor gibi sorum şu emzirdikten sonra sağım yapsam bi sorn olurmu sütüm azalırmı yada coğalırmı yada sağmama gerek varmı? Sağıp kasık biberonla vermeyı dusunuyorm sızce ne yapmalıyım