Bebeğim 14 günlük bir hafta hızlı nefes alıp verdiği için yoğun bakımda yattı iki gün oksijen aldı sonrası gözetim altında kaldı orda biberon vermişler bebeğime şimdi çok az meme mi emiyor gündüz gece hiç emmiyor iki gündür 60 ml mama yapıyorum daha önce 30 ml yapıyordum çok mu yapıyorum acaba daha küçük mü gayette güzel içiyor mamayı