Beybisibeybisi Eczacı ve doktorum hiçbi zararı yok dedi. Doktorum da çok iyidir normalde bilgi vs olarak. oyüzden içim biraz rahat.
Ben sadece kolumda sallayarak uyutabiliyorum ama kendini parçalıyo ağlıyo uyumamak için direniyo ama deli gibi esniyo. Yatağa koyuyorum direk uyanıyo. uyusada 15 20 dk uyuyo uyanıyo hemen. 😢 delirmek üzereyim. Bağırsak ameliyatlıyım lavaboya çok fazla çıkıyorum ama inanın perişanım sürekli kucağımda uyutmaya çalıştığım için. gidemiyorum bile