fatmaa37demir Kızım 56 günlük. Bir kere daha post açmıştım bununla ilgili ondan sonra doktorumuz ile görüştük. Kötü koku olmadığı sürece sorun yok geçecektir temizleyin dedi. Ama içim rahat değil. Hiç böyle durum yaşayan var mı?
Aysnr34 fatmaa37demir bennnnn 🙋🏼♀️ 24 günlük oğlum bizde de aynı problem vardı geçer dediler ama içim rahat etmediği için götürdüm doktora. Göbek bağı tamamen düşmemiş parça kalmış o parçada akıntı yapar demişti. Çubukla bir işlem yaptı o kendi kendine kurur 24 saat yıkamayın dedi sadece bi sıkıntı yok demişti
Valtameriii fatmaa37demir ben miraderm alkollü mendil var onunla temizlemiştim bizimkisi böyle değildi ama kokuyordu kanayıp irin akıyordu hergün o mendille sildim ama sizinki baya açık yara gibi duruyor bence başka doktora bi götürün sonra da benim söylediğim mendille temizleyebilirsiniz
Asya2880 fatmaa37demir benim bebisimin de bu şekildeydi çocuk doktoruna numara aldım özelde o bakmadı çocuk cerrahiye yönlendirdi o baktı parça kalmış dedi onu bağladı hemen kupkuru oldu düştü bide antibiyotik merhem yazdı onu da kullandım bı hafta gecti gitti
guno K vitamini eksikliği olabiliyormuş. Doğumdan hemen sonra yapılan k vitamini. O yüzden aşıyı tekrar yapmaları gerekebiliyormuş bazı bebeklerde. Takipli doktorunuz değilse bir de başka doktora götürün.
fatmaa37demir Aysnr34 o işlem için çocuk doktoruna mi gittiniz acaba? Doktorum da bana kötü koku yoksa sıkıntı yok gelmenize gerek yok dedi ama içim rahat etmedi
Aysnr34 fatmaa37demir canım aile hekimime gitmiştim K vitamini eksikliği diyip çocuk doktoruna sevk yazdı. Çocuk doktoruna gösterdim vitaminlik birşey yok tam göbek bağı düşmemiş diyip yakma işlemi yaptı ve düzeldi çok şükür
fatmaa37demir Asya2880 özel de mi gittiniz o bölüme yine acaba. Gittiğim hastanede o bölümü göremedim direk genel cerrahi var
Asya2880 fatmaa37demir evet benim özeldi ama devlette de vardır ufak bı işlem agrisizdi hiç hissetmedi bile bebişim mhrsden bakabilirsiniz hastaneninze çocuk cerrahisi var mı diye veya arayabilirsiniz