[silindi] Deryaaaaaaaq1 bebiş kaç aylık? İlk aylarda günde 5-6 çişli ya da kakalı bez almanız doydugu anlamına gelir.
Aysnr34 Deryaaaaaaaq1 emerken yutkunma seslerine dikkat edebilirsin. El hareketlerine dikkat edebilirsin
[silindi] Deryaaaaaaaq1 olsun yapmış olması yeterli o doydugu anlamına gelir. Bu sayıda bez alıyorsanız endişelenmeyin minnağınız doyuyor🤗❤️ ha bu arada emziriyor musunuz, ek gıdaya daha başlamadınız sanırım. Başlamadıysanız geçerli benim dediğim
ruveydaensar Deryaaaaaaaq1 bizde de aynı doktor ek gıdaya başlayalım dedi. İlk zamanlar gibi dolu değil artık.
Deletedmom_123 Deletedmom_123 4-5 bez dolu dolu olması lazım canım kakasını da her gün yapıyorsa doyuyordur
Deryaaaaaaaq1 Deletedmom_123 kakasını 4 5 Güne bir yapar ama sağlık ocağında ki ebeye sormuştum normal dedi hızlı kilo alıyor her ay 1500 gr kilo alıyor bu ay tartılmadık henüz bez sayısı azaldı o yüzden tereddüte girdim
Sedefe Deryaaaaaaaq1 kaka doyduğu anlamına gelmiyor zaten canım önemli olan idrarını yapması günde 4-5 idrarli bez alıyorsan duyuyor demektir benim oğlum haftada bir kakasını yapardı doktor kakası değil de idrarı önemli demişti