Doktorunuz eğer uygun görürse 5ten sonra başlayabilirsiniz çünkü anne sütü veya formül mama alan bebeklerin gelişimine göre doktorlar bunun uygun olup olmadığına bakıyor eğer kilo alımları normal normalin üstündeyse ertelenip 6. Aydan sonra başlanıyor