Suveyda Bebeğim daha 7 günlük sleepy kullanıyorum ama pişik oldu önerebileceğiniz bebek bezi markası var mı ?
1morportakal Suveyda Doğduğundan beri pampers harmonie kullanıyorduk. Geçen sefer de prima premium care aldık ikisi de pişik yapmadı
Asyaveannesi04 Suveyda prima premium care kullanıyoruz 11 aydır hiç pişik yada sızdırma vs olmadı bazen 12 saat uyuduğu oluyor bebeğimin onda bile sorun yaşamadık
Kuzularinanasi Suveyda ilk gunler kizariklik olmasi normal bez pisik yapti saniyoruz ama hayir cildi hassas ve her bezde cis kaka oldugu icin pisik olmasi kacinilmaz.bende sleepy kullaniyrm.ilk gunler vardi kizariklik hatta kayinvalidem bezi mi degissek diyordu ama yok degismedim ve yaklasik 2 3 haftaya duzene girdi.hala sleppy kullaniyrm memnunum
Mabell esolinn Evet ya çok duydum bu markayı prima premium care ile aynı kalite de olduğunu söylüyorlar incelik olarak,emiş gücü olarak falan.Ben de premium care kullanıyorum doğduğundan beri ama goon premiuma şans veresim var sanki bi tık😊
Simgealp39 Suveyda ben doğduğunda sleepy ile başladım fakat pişik yaptı o gün bu gündür prima premium care
Kplnnn Sleepy ile başladım taşırıyor molfix denedim fena değil prima aktif bebek güzen taşırma yapmıyor ama goon premium sofr effffsane 0 kızarıklık 0 pişik 0 sızdırma. Primalar bitsin goon alcam
Kplnnn Sleepy ile başladım taşırıyor molfix denedim fena değil prima aktif bebek güzen taşırma yapmıyor ama goon premium sofr effffsane 0 kızarıklık 0 pişik 0 sızdırma. Primalar bitsin goon alcam
delirmeceler Suveyda sleepy kullanan arkadaşlarım var ve inanılmaz çiş kokusu veriyor taşırmada çok yaptığı söleniyor prima premium care diyorum evet pahalı ama en azından güvenilir